Health Topics

Eye Drops For Eye infection in Pakistan | Eye Infection Wave

عینی معمولی انفیکشن یا نظر کی خرابی کی صورت میں آنکھوں کو آرام دینے اور جلن اور سوزش کو کم کرنے کے لئے آنکھوں کی بری صفائی کے بعد آنکھوں میں ایکسڪسلیںٹ طریقہ ہے. تعدادی آنکھوں کی مشکلات میں، آنکھوں کے انفیکشن کو دور کرنے کے لئے آنکھوں کے قطرے استعمال کیے جاتے ہیں. شہر میں پھیلنے والے آنکھوں کے انفیکشن کے مقابلے میں، میں چند قطرے سفارش دیتا ہوں جو آنکھوں کی حفاظت کے لئے فائدہ مند ہوتے ہیں.

FML قطرے: FML قطرے کورٹیکوسٹیرائیڈ کا ایک جذب کرنے والا ہوتا ہے جو آنکھوں کی سوزش کو کم کرتا ہے. یہ آنکھوں کی خرابی کو کم کرنے میں مدد فراہم کرتا ہے.

OLOPAT قطرے: OLOPAT آنکھوں کی خرابی کی سوزش کو روکنے کے لئے مؤثر ہوتے ہیں. یہ آنکھوں کی پیشابی رکاوٹ کو کم کرنے اور انفیکشن کو روکنے میں مدد فراہم کرتے ہیں.

Methachlor قطرے: Methachlor قطرے آنکھوں کی خرابی کو دور کرنے کیلئے ایک موثر طریقہ ہیں. ان کی استعمال سے آنکھوں کی جلن اور سوزش کو کم کیا جا سکتا ہے.

Dexachlor قطرے: Dexachlor قطرے میں ڈیکسامیتھیزون شامل ہوتا ہے جو آنکھوں کی سوزش کو کم کرنے میں مدد فراہم کرتا ہے. یہ آنکھوں کی حفاظت کو بڑھانے میں مدد فراہم کرتے ہیں.

Moxigan قطرے: Moxigan قطرے میں موکسیفلوکساسن شامل ہوتا ہے جو آنکھوں کی باکٹیریا انفیکشن کو کم کرنے میں مدد فراہم کرتا ہے.

یہ ضروری ہے کہ آپ کسی بھی قسم کے دوائیں استعمال کرنے سے پہلے اپنے ڈاکٹر کی مشورہ لیں. ان کی تجویزات اور موصوف مدت کا پالنا بہت اہم ہوتا ہے. علاوہ ازیں، اپنی آنکھوں کو صفائی دینے کی بہترین طریقے سے اپنی آنکھوں کو دھونا بھی بہت اہم ہے. اگر آپ کو کوئی آنکھیں سے متعلق مسئلے ہیں تو براہ کرم فوراً اپنے ڈاکٹر سے مشورہ لیں تاکہ درست تشخیص اور علاج حاصل کیا جا سکے.

Vigamox قطرے: Vigamox قطرے میں موکسیفلوکساسن شامل ہوتا ہے جو آنکھوں کی سوزش کو کم کرنے اور آنکھوں کی صحت کو بہتر بنانے میں مدد فراہم کرتا ہے.

Ciprofloxacin قطرے: Ciprofloxacin قطرے آنکھوں کی باکٹیریا انفیکشن کو کم کرنے میں مدد فراہم کرتے ہیں. ان کی استعمال سے آنکھوں کی حفاظت کی جا سکتی ہے.

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *